четвер, 11 квітня 2024 р.

«Книга на варті здоров’я».

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров’я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я у 1948 році.
Мета святкування – підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства в цілому. У наш час – це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.
У цей день в бібліотеці-філії №30 був проведений день інформації «Книга на варті здоров’я». Бібліотекар Юлія Романенко розповіла читачам, що тема Всесвітнього дня здоров’я 2024 року – «Моє здоров’я, моє право».
Така тема цього року була обрана для підтримки права кожного на доступ до якісних медичних послуг, освіти та інформації, а також безпечної питної води, чистого повітря, здорового харчування, якісного житла, гідної праці та еколо-гічних умов.
Згідно з даними вчених, здоров’я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% – соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість.
Бібліотерка нагадала слухачам 6 найважливіших правил здорового способу життя:
Правило №1: Найважливіше при здоровому способі життя – це харчування. Більше фруктів і овочів, продуктів, наповнених корисними для нашого організму речовинами.
Правило №2: Активність, активність і ще раз активність! Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу.
Правило №3: Здоровий спосіб життя жодним чином не сумісний зі шкідливими звичками: куріння, вживання алкоголю і тим більше наркотики.
Правило №4: Основа здорового способу життя – правильний розпорядок дня. Це, перш за все, 8-ми годинний здоровий сон.
Правило № 5: Одне з найважливіших правил здорового способу життя – це позитивний настрій! Не зациклюйтеся на невдачах і промахах.
Правило №6: Здоровий спосіб життя – це так само дбайливе ставлення до себе! Себе треба любити, про себе потрібно піклуватися.
Відвідувачі отримали багато корисної інформації та з цікавістю познайомилися з літературою, представленою на виставці: Амантоніо А. «Щепитись чи не щепитись? Міфи про вакцинацію», Сіліна Н. «Жіночі справи», Ендерс Дж. «Внутрішня історія», «Травник» ілюстрований довідник та ін.
Будьте здоровими! Адже здоров’я – основа всього на світі, це життєва енергія, натхнення і задоволення від життя!






Немає коментарів:

Дописати коментар