пʼятницю, 7 жовтня 2022 р.

10 жовтня Всесвітній день психичного здоров'я










7 жовтня у бібліотеці-філії № 30 пройшов книжковий огляд «Позитивне мислення - основа відмінного психічного здоров’я». Захід присвячений до Всесвітнього дня психичного здоров’я, який відзначається 10 жовтня. Бібліотекар Ірина Смірнова розповіла що, Всесвітня організація охорони здоров'я визначає психічне здоров'я як стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, може протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати і робити внесок в свою спільноту. У цьому сенсі психічне здоров'я є основою благополуччя людини і ефективного функціонування спільноти.



Слухачі ознайомилися з книгами на цю тему: Л. Ренар « Открывая новую себя», Л. Прото «Самоисцеление: как использовать силу разума», Э. М. Псядло «Темперамент и характер в истории медицины и психологии» та ін., бажаючі глибше вивчити цю тему, взяли літературу додому.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар